Va salut, au si eu o problema/nedumerire in legatura cu suspensia rulotei mele. Recent la o inspectie vizuala am descoperit ca rotile stau putin cracanate, si am uzura pe interiorul cauciucurilor. Am cautat pe formuri si am descoperit ca majoritatea rulotelor, inclusiv a mea nu are reglaj de unghi de fuga ca la masina si de obicei trebuie schimbata axa, mai ales daca e destul de veche ca a mea, fabricatie 1995. Am un Hobby 380 din 1995. Am fost la un service de remorci, iar acolo mi-au propus schimbarea axei cu una facuta la Knott, deoarece axa mea originala este BTW, si nu se poate repara si nici comanda orginala cum a fost. Axa originala vine cu suspensie pe telescoape, iar axa Knott vine cu bara de torisune pe toroane de cauciuc. Dat fiind ca ies des cu rulota de pe asfalt, de fapt asta fiind si scopul pentru care am luat-o, iesiri offcamping, ma intreb cum se va comporta cea cu bara de torsiune, stiind ca sunt mai rigide decat cele cu telescoape. Imi afecteaza mobila, peretii interiori, etc? Sau este mica diferenta si nu trebuie sa-mi fac griji? Acuma nu fac offroad cu ea, nici nu este posibil cu rulote de felul asta, dar sporturile pe care le practic ma fac sa ies des pe macadam, drumuri forestiere, etc.In speranta ca nu v-am plictisit cu atata scris, va rog cei cau au facut conversia de la telescoape la bara de torsiune sau au avut rulote si si, un feedback la cum se comporta rulota dupa. Multumesc.
