Reguli forum
Asigurati-va ca ati citit si insusit Regulamentul acestui forum.
Dupa prima logare pe forum va rugam sa accesati "User Control Panel" si sa va completati datele personale, acesta incluzind Localitatea, marca masinii si a rulotei din dotare.
Nerespectarea acestor reguli atrage dupa sine stergerea userului din baza de date a forumului.
Vezi ca ti-am modificat titlul ca sa priceapa tot romanul.
In orice caz nu incerca sa o cureti cu Axion sau alte paste abrazive, fiindca se matuieste. Incearca sa folosesti o crema gen Cilit sau Cif
nu cred ca mai iese , vezi ca e sensibila , se matuiesete imediat-trebuie ceva sa nu fie abraziv ca o rezolvi momentan dar pe urma se imbacseste imediat si nu mai iese ...intra in pori
Marcel Gheorghe
KIA SORENTO+ELDDIS HURICANE GTX
0747 122 122 ; 0788 356 759
Plasticul, fiind un material compus, de sinteza (adica artificial), in timp isi modifica structura interna :shock: . Daca petele sunt superficiale, atunci poti incerca sa le cureti cum au sugerat ceilalti.
Parerea mea este sa o lasi asa, caci probabil ca materialul din care este confectionata a inceput sa imbatraneasca.
Oricum, chiar si cu solutiile de curatat ai grija, caci unele dintre ele ataca si tabla inox a chiuvetelor sau altor electrocasnice :( , daca nu sunt folosite corect.
Ford Focus Tournier 1,6 TDCi + Wilk DeLuxe 450
Membru asociat
+40 729 082819
+40 730 RULOTA
costin.tabra@gmail.com
intreba la vopsitoriile auto. ei vopsesc bare de protectie de la masini.stiu ca se dau cu ceva special inainte de a fi vopsite,ele fiind dintr un material apropiat.
Ati ”pipait” vreodata materialul din care sunt facute ?
In general aceste cadite sunt facute prin TERMOFORMARE si nu prin injectare in matrita.
Prin acest procedeu, in special la colturi, materialul se subtiaza sub 1mm si exista pericolul ca in contact cu un diluant sa se deformeze.
Las-o asa, las-o asa...ne-am obisnuit cu ea !!!
Astazi am reusit sa finalizez lucrarile de reparare a caditei de dus care era sparta(avea doua crapaturi de aproximativ 15-20cm lungime). In prima faza am incercat sa o schimb insa amicii de la Exis mi-au spus ca modelul meu nu se mai fabrica, asa ca am luat legatura cu un meserias care lucreaza cu fibra de sticla si am trecut la reconstructia ei. Lucrarile au durat 4 zile, cate 2 ore pe zi. In prima zi am turnat silicon sub fundul caditei pentru a nu-i mai permite sa flambeze si ca sa se rigidizeze. Am asteptat 3 zile sa se intareasca si am trecut la a doua zi de munca. Am aplicat un strat de fibra de sticla pe care l-am lipit de cadita cu un adeziv, de fapt niste rasini, aduse de meserias. Deoarece exista posibilitatea ca acest strat sa nu faca priza perfect pe plasticul din care era confectionata cadita, in a treia zi l-am prins de aceasta cu nituri(10-12 bucati). In aceeasi zi am aplicat al doilea strat de fibra, lipit cu acelasi adeziv, care de aceasta data a aderat perfect la primul strat. In a patra zi am smirgheluit cadita si am aplicat cu pensula un strat de acrilat alb, cu foarte mult intaritor, care a dat caditei un aspect super. Acum arata aproape mai bine decat atunci cand era noua. In total intraga operatiune, manopera si materiale a costat 250 RON(desi am descris intreaga operatie la persoana I practic toata munca a facut-o meseriasul)