Sorin.Sibiceanu scrie: ↑25 Oct 2019, 07:47
Salut ,
Nu baga motorina acum , este de vara . Așteaptă să înceapă gerul , abia atunci se va schimba motorina la pompa , baga atunci motorina ,lasă să meargă mașină până ajunge motorina de iarna în sistem după care o poți pune la iernat.
Înainte să pui prelata pe camper , lasă toate geamurile deschise pe treapta de iarna (adică între deschis , pe a doua treaptă ) , lasă toate dulapurile deschise , toți robineții deschiși , nu pune capacele de iarna la frigider ( alea sânt doar in cazul in care folosești rulota ), bateria daca o poti lua în casă , daca nu o daca la 2 săptămâni pornește motorul , încearcă să calezi rulota , nu o lasă să stea peste iarnă cu toată greutatea pe anvelope ( se vor deforma , chiar daca sânt C).
Corect cu motorina.....acum mi-am amintit ca iarna vedeam la pompe motorina de iarna..oare cam cand or incepe sa o bage? cu geamurile deschise cred ca e cam greu pt ca o sa ii pun prelata peste si ea trebuie sa fie stransa, deci nu prea mai e loc de geam deschis...poate doar in fata la sofer si pasager un pic deschis.
La calat, da am pe spate picioarele alea retractabile...cred ca o sa trebuiasca sa caut niste bucati de lemn ca sa nu intre in pamant
Notat sa nu pun capacele la frigider.
Cred ca o sa ii dau si bateriile jos...nu de alta dar cine stie cum o fi iarna de zapadoasa si geroasa, nu stiu cum se comporta prelata la frig (poate se rigidizeaza si cam greu sa mai intru in cabina sa pornesc jucaria). Iarna asta este experimentala :))
Cred ca o sa cam am de lucru cu golirea instalatiei de apa...chiar daca golesc bazinele si instalatia de la valva respectiva, am observat ca lumea zicea ca tot mai ramane pe ici pe colo, ca se sufla, etc etc.... In principiu eu cred ca ar trebui ca daca se golesc la sange bazinele (din robinetele lor) si circuitul, nu ar trebui sa ramana apa pe undeva, ma gandesc ca la asta ar trebui sa se fi gandit si constrructorii, sa bage ceva inclinatii/pozitionari la traseu, pt a se elimina hiba asta