Reguli forum
Asigurati-va ca ati citit si insusit Regulamentul acestui forum.
Dupa prima logare pe forum va rugam sa accesati "User Control Panel" si sa va completati datele personale, acesta incluzind Localitatea, marca masinii si a rulotei din dotare.
Nerespectarea acestor reguli atrage dupa sine stergerea userului din baza de date a forumului.
baia e punctul forte al conversiei, am furat ideea de la knauss, doar unele modele au asa ceva, insa mi-a placut teribil si am tinut mortis sa o aplic.
practic cadita de dus rotunda ce sata pe centru poate fi pe rand hol, spatiu marit la wc si ... evident cabina de dus.
practic doar se inlatura capacul ornamental ca acopera cadita si se inchid usile semmicirculare ca intr-o cabina de teleportare, tragi draperia sa nu uzi totul in baie si ... gata dusul. Pt wc la fel, dar nu faci dus :). Se obtine un wc generos, si in general folosind acelasi spatiu pt mai multe functii rezulta o solutie foarte potrivita la locuri limitate.
Cand nu se foloseste wc-ul sau dusul,(adica mai tot timpul) usile semicirculare stau garate asa incat se obtine un spatiu de circulatie mai generos decat daca trebuia sa aloc o incapere dedicata doar pt. baie.
Acum stiu ca vor sari toti specialistii pe mine, dar recunosc ca am facut un compromis legat de aspect si timp, am folosit PAL melaminat, 12mm pt greutate redusa. Lucrez cu materialul asta de peste 15 ani si-i cunosc toate si bune si rele, am utilaje pt el, si-mi asum eventualele neajunsuri . Daca stii cum sa le faci corpurile pot fi foarte solide. (imbinari mecanice + incleiere) .Contrar miturilor, nu sunt probleme legate de umezeala, (am avut cabana din PAL nemelaminat, asa am luat-o, dar nu mi-a venit sa cred ca a tinut aproape 20 de ani ). Problema e doar cu apa, asa ca am etansat toate muchiile mai ales la podea . Nu cu silicon, cu poliuretan.Nu cred ca vor fi probleme. Dar daca voi mai face o conversie, voi folosi panel totusi, prezinta unele avantaje pe care as vrea sa le exploatez.
cateva etape intermediare, panoul usilor spate + geamurile facute din policarbonat , dublate la la termopan. AM dublat de asemenea si geamurile originale laterale ale masinii. Si am construit "buzunarasele" de pe muchiile laterale interioare spate. (langa usile spate)
20180424_174108.jpg (692.28 KiB) Vizualizat de 3925 ori
20180428_180505.jpg (733.34 KiB) Vizualizat de 3925 ori
20180428_180511.jpg (618.23 KiB) Vizualizat de 3925 ori
20180428_181321.jpg (482.36 KiB) Vizualizat de 3925 ori
20180430_171929.jpg (800.89 KiB) Vizualizat de 3925 ori
20180430_193932.jpg (455.97 KiB) Vizualizat de 3925 ori
20180430_204219.jpg (630.77 KiB) Vizualizat de 3925 ori
20180430_210331.jpg (794.07 KiB) Vizualizat de 3925 ori
20180501_122010.jpg (715.83 KiB) Vizualizat de 3925 ori
20180506_152146.jpg (453.53 KiB) Vizualizat de 3925 ori
20180507_155419.jpg (1.1 MiB) Vizualizat de 3925 ori
20180507_154301.jpg (840.82 KiB) Vizualizat de 3925 ori
20180507_182121.jpg (800.48 KiB) Vizualizat de 3925 ori
In urma conversiei mi-au ramas rezervorul de WC thetford C200 manual plus busonul de umplere (l-am transformat in electric ) si un pat rabatabilde rulota , care nu am reusit sa-l integrez in proiect.
150 lei rezewrvorul plus busonul si 200 lei patul.
20180927_132544.jpg (596.87 KiB) Vizualizat de 4002 ori
20180927_132552.jpg (543.42 KiB) Vizualizat de 4002 ori
Pentru cei interesati de o conversie, predau proiect Fiat Ducato L3H2 din 2008, cca 80% finalizat. Renunt la el deoarece, din diferite motive, in ultimul an nu am facut mare lucru. Am alt campervan si prea multe proiecte in derulare.
Buna seara.Doresc sa fac conversia unei dube in camper.Familia este compusa din doi adulti si trei copii.Sunt la capitolul 1 analiza si am vazut anterior ca nu este recomandat sprinterul.Orice idee este binevenita.Multumesc!