PT ADAC ...mi-am facut un text in lb germana pe care am sa-l trimit la corectat catre prof. Smolniki , colegul nostru ca sa fie frumos redactat si corect. Apoi am sa-l trimit catre ei .
La cel in engleza mi-au trimis un raspuns dupa 1 luna nepersonalizat care are mai mult a fi un raspuns automat decat dedicat pt mine ... oricum textul p care-l trimitem ( INTENTIA DE COLABORARE ) fiind adresat de pe pers juridica o sa-l supun spre studiu si catre conducere ...
Pot face si simpla cerere de oferta ...
@SORIN PUI
Nici una nu bate A.D.A.C. -ul intr-adevar mai ales pt ca te salveaza de oriunde indiferent in ce masina te afli..
Cei de la ACR inclusiv directorul de la Bucuresti nu au decis inca exact cum sa faca cu noi cu cei cu autorulote si rulote din cauza gabaritului .
Le-am spus de mai multe ori ca e importanta inaltimea de 320cm nu doar sa facem pt turisme sau rulote 280cm/h e important si pt. autorulote .
PE NOI NE-A SALVAT ADAC si -n Grecia la o problema cu turbina eu si cumnatul meu am ramas cu masina functionand insa nu mai ”avea ” turbo , au venit dupa noi pe insula. Era un furtun de presiune care a venit dupa 3zile dar ni s-a decontat si inchirierea unei masini , apoi s-a rezolvat , schimbat. Ne-au intrebat seria cardului nr de masina necontand nr inmatr deci nu e nominal pe auto decat pt S.R.L. cu flota....
REVENIND la o posibila colaborare cu ACR Romania care oricum e membru FIA ( FED. Inter auto ) deci are acoperire la nivel de EUR prin parteneri.....
Probabil ca ar trebui ca cineva din conducere sau mearga la ei in audienta si se rezolva ... am sa scriu ceva date concrete de trimis la ei si le voi valida cu conducerea clubului ... ca sa fie ceva oficial.
Momentan le -am da info despre gabarit si necesitatile noastre in caz de...
Aici aveti unul din raspunsurile domnului PRUDUS de la CJ care a dezvoltat un astfel de produs pt o flota de la o societate comerciala cu vehicule de 3mh cu 7m lungime ce necesitau o astfel de tractare , salvare , reparare , in caz de....
O sa vorbesc si cu cei de la Bucuresti inclusiv cu directorul desi cred ca cel mai bine e sa fie cineva din conducere care sa mearga la o discutie ...
”
Buna ziua!
Ca urmare a discutiei de ieri, revin cu urmatoarele informatii:
1. Produsul despre care am vorbit cu dvs. necesita cateva modificari
pentru a putea fi ofertat si catre o parte terta; in primul rand
facturarea se face automat catre Autoworld SRL, deasemenea sunt cateva
incompatibilitati in sectiunea "Termeni si conditii" care trebuie
eliminate, etc.
2. Am transmis dorinta membrilor clubului dvs. catre persoana
responsabila din Centrala noastra si exista interes de a furniza un
serviciu conform cerintelor discutate, insa in primul rand produsul
trebuie creat si implementat pe platforma noastra - ceea ce implica
conceptia lui (chiar daca ar fi aproape identic cu cel despre care am
discutat) si apoi implementarea in softul nostru de catre un furnizor de
servicii extern.
Practic, in acest moment nu va putem oferi un produs standardizat si
valid. Vom incerca sa fim operativi si sa va furnizam o solutie
potrivita cat mai rapid, totusi nu mai devreme de prima parte a
saptamanii viitoare. In acest sens, va invitam sa ne transmiteti
cerintele dvs. pentru serviciul dorit plecand de la informatiile
cunoscute deja sau comparativ cu alte servicii similare astfel incat
produsul viitor sa fie cat mai satisfacator. Va rog sa va informati si
de pe site-ul nostru (www.acr.ro) si sa aveti in vedere ca devenind
membru ACR se obtine un pachet structurat de avantaje, asistenta rutiera
fiind doar unul dintre acestea (contine 4 mari categorii: a) accesul la
facilitatile si programele clubui; b) ajutor rutier gratuit 24/7 in
Romania/Europa pentru un an; c) accesul la documentele internationale
ale FIA si d) reduceri in sistem PARTENER pe 3 nivele - international,
national si local).
In situatii punctuale, respectiv daca cineva doreste produsul existent
acum inainte de a implementa unul nou, va rog sa transmiteti informatii
concrete (date autovehicul, date membru - PF sau firma, detinatie,
perioada etc.) pentru a analiza realizarea unui contract/ a unei polite
personalizata plecand de la produsul nostru existent destinat
autovehiculelor care nu se incadreza in standardul existent.
Sper ca acesta sa fie inceputul unei viitoare colaborari reciproc
avantajoase. ”