Reguli forum
Asigurati-va ca ati citit si insusit Regulamentul acestui forum.
Dupa prima logare pe forum va rugam sa accesati "User Control Panel" si sa va completati datele personale, acesta incluzind Localitatea, marca masinii si a rulotei din dotare.
Nerespectarea acestor reguli atrage dupa sine stergerea userului din baza de date a forumului.
Salutare !
In primele 6 luni din 20018 vreau sa-mi iau o duba pe care sa o transform in camper van. Am un buget de aprox. 5000 E pt toata lucrarea.
In primul rand trebuie sa-mi iau duba. Nu am nicio preferinta privind marca insa am unele specificatii obligatorii:
1. Sa aiba minim 1,95 m inaltime in interior, am 1,86 m si vreau sa pot sta in picioare.
2. Sa fie 2,5 panouri lungime, adica sa aiba lungime medie.
3. Sa aiba vopseaua originala si sa nu aiba rugina.
4. Sa nu aiba mai mult de 250.000 km
5. Sa nu-mi ceara bani pt reparatii din prima.
M-as bucura daca mi-ati putea recomanda o marca si un model dupa care sa incep sa ma uit. Repet doar cele care au minim 1,95 inaltime in interior.
Va fi dificil sa gasiti duba pe care o doriti.La 1.95 gasiti dube cub https://www.olx.ro/oferta/mercedes-spri ... 078af2ed6d ceva in genul asta iar pt a gasi o duba cu 250 de mii km in nici un caz.Pt a gasi o autoutilitara de 1.95 trebuie sa fie modificata dupa ce a fost cumparata.De regula autoutilitarele au 1.80 inaltime.Ca si marci de autoutilitare recomand Mercedes Sprinter si Ford tranzit Peugeut Boxer.Restul sunt scumpe la piese si nefiabile.Afirmatiile mele sunt mentinute de faptul ca detin o firma de transport cu autoutilitare de 3,5T si detin doua autoutilirare Mercedes Sprinter.
Multumesc dl. Nastase. Eu ma gandisem la un VW LT, are aceeasi inaltime cu Sprinterul. M-ar ajuta foarte tare daca mi-ati putea spune ce inaltime are exact un Sprinter. Intr-un Tranzit m-am urcat are 1.90, stau in picioare, dar la limita. Mai sunt unele modele de Iveco care din ce am citit au 2.07 insa in general sunt cu 3 panouri. Cele cu 2,5 panouri sunt foarte rare si relativ scumpe... Am mai vazut unele Renault-uri si Citroen-uri care au o cocoasa suplimentara din plastic, care par a fi peste 1,90 dar nu am gasit inca vreunul pe care sa-l verific...
Un Sprinter are 1.82.Daca doriti ne putem vedea sa testati un Sprinter va pot da detalii despre problemele are pot aparea la un sprinter sau LT.DIferenta intre ele doar la motorizare LT-ul este mai slab dar consuma mai putin.De la LT recomand motorul de 2,8 celalta motorizare are distributie pe curea.Sprinterul are tot doua motorizari 2,2 si 2,7.Ambele sunt foarte bune.Eu stau in Buftea 0740174355 tel.
Eu am inceput lucrarea de transformare cu un Citroen Jumper L4H2. Modelul de caroserie cel mai lat este la Fiat Ducatto, Citroen Jumper si Peugeot Partner. Functie de amenajarea interioara iti alegi caroseria. Toate aceste modele au si inaltimea L3. Motorizarea 2,2dci cu 130 CP este suficienta.
Mercedesul Sprinter si VW au inaltimi mari interioare, dar latimea este cu aproximativ 30 cm mai mica.
Putem discuta pe privat daca mai ai nevoie de informatii, am adunat multe in ultimul an inainte de a lua aceasta hotarare.
Sunt fan Fiat/ Iveco , daca acum as vrea sa imi fac un campervan as alege Iveco, modelul pina in 2006 ,cumparat din RO ( as alege modelul Daily 2,8 de 5t) dar detarat la 3,5t de catre RAR ,sunt multe .
Argumente -ieftine comparativ cu LT/Sprinter care sunt identice dupa 2008 si cu probleme mari
-dimensiuni generoase
Da Valentin, si eu cam tot asa ma gandeam, dar am avut o relatie foarte buna cu Mercedes si VW, daca ar fi avut inaltimea potrivita le dadeam o sansa...
Exact ce nu trebuie sa iei, cauta cu dublu pe spate , exista si cu 6 locuri , asa ai scris deja in talon locurile. In plus nu mai ai peretele despartitor intre cabina si scaunele din spate.
Ce mi ai aratat este de 3,5 cu simplu pe spate . Ca sa stii ce cauti , bara stabilizatoare pe spate este mai groasa la cele de 5t. In speranta ca nu scriu prostii diametrul este de 26-28mm .
Ar fi bine sa il cauti pe Octav este din Bucuresti si iti poate spune mai multe.