Daca v-a impresionat un produs sau serviciu pe care il recomandati colegilor...
Reguli forum
Asigurati-va ca ati citit si insusit Regulamentul acestui forum.
Rugam ca fiecare utilizator al acestui forum sa faca o scurta prezentare aici: http://clubrv.ro/forum/viewtopic.php?f=97&t=3454
Prezentarea este o cerinta a Regulamentului, dar si un gest de curtoazie din partea Dumneavoastra.
Cateva cuvinte despre Dumneavoastra , precum si despre rulota si autoturism sunt binevenite.
Pentru intrebari sau lamuriri despre activitati, probleme tehnice, etc. va stau la dispozitie forumurile cu sectiuni dedicate.
Nerespectarea acestor reguli atrage dupa sine stergerea userului din baza de date a forumului.
Va uram bun venit in randul rulotistilor !
Fabricata la Craiova, conceptie romaneasca (ing. Sarbu Sorin) subansamble fabricate in China.
Motor 500W, autonomie 30km, viteza maxima 27Km/h (performanta mea) ei spun 30km/h dar la 75Kg. Greutate totala 10,5Kg. Sarcina maxima 130Kg.
invata repede si aplica... tot repede.
RENAULT Megane IV TCE140
Rulotă T.E.C. Siena Saphir 390T
tel. 0742044570
Sunt foarte multumit de ea. Am adunat ceva Km. Merg aproape zilnic cu ea la birou (in functie de conditiile meteo). O folosesc si pe teren, in sensul ca merg cu autobuzul pana unde am treaba si apoi cu trotineta in zona (5-8Km de obicei). Acelasi lucru il fac si cu masina personala, daca am interes.
Cu autonomia..... cam o saptamana. Mai precis 26-28Km la viteza medie de 20Km/h. Viteza maxima cu mine (102kg) este tot de 30km/h, dar cu un demaraj putin mai lung. Oricum in Brasov, cam peste tot este un pic de panta si este greu de apreciat. Insa eu consider ca si asa este o viteza destul de mare si uneori chiar periculoasa pentru trotineta. In caz de oprire de urgenta, am observat ca este mai eficient sa franezi si apoi sa sari de pe ea facand cativa pasi. Se scurteaza distanta de oprire. La 20Km/h este o viteza la care poti sa opresti in siguranta si placuta la mers. La viteza mare, apare si o solicitare mai mare a muschilor in momentele de demaraj (care este considerabil) dar mai ales la franare. Apoi trebuie sa "presezi" ca la ski, toate hopurile mai mari (borduri, gropi, viraje, etc) pentru a mentine echilibrul. Si asta si datorita aderentei la sol, care nu prea este de laudat.
Concluzia internationala fata de acest model......este printre cele mai bine cotate in lume calitate-pret-aspect-functii-performante. Sigur ca sunt si altele mai performante, dar la alti bani. Si in final....de ce sa n u dam de lucru "la ai nostri"? Sa nu uitam ca este un concept romanesc (ing. Sarbu S.) si fabricat la Craiova cu componente fabricate in China (mai ieftin).
invata repede si aplica... tot repede.
RENAULT Megane IV TCE140
Rulotă T.E.C. Siena Saphir 390T
tel. 0742044570
Multumesc mult Radu pentru informatii.
Azi comand una pentru sotie. A avut o interventie chirurgicala la genunchi si o cam deranjaza mersul pe bicicleta.
Habar nu aveam ca exista asa ceva. Noroc cu tine, cu topicul deschis aici.
Multumesc inca o data !