Reguli forum
Asigurati-va ca ati citit si insusit Regulamentul acestui forum.
Dupa prima logare pe forum va rugam sa accesati "User Control Panel" si sa va completati datele personale, acesta incluzind Localitatea, marca masinii si a rulotei din dotare.
Nerespectarea acestor reguli atrage dupa sine stergerea userului din baza de date a forumului.
Pentru stoparea infiltratiilor de apa la Rv-uri se poate utiliza de acum si un produs creat pentru domeniul constructiilor de locuinte si nu numai,este vorba de :Akroflex-cauciuc lichid ,produs de firma Valkov din Ruse-Bulgaria,care din anul 2012,a deschis si in Romania un punct comercial in Giurgiu,Str.Negru Voda,persoana de contact Alin Palangean,tel:0799/663607,e-mail:alin.palangean@valkov.biz,iar linkul de site este urmatorul:http://cauciuc-lichid.ro/index.php/akroflex,unde puteti vedea totul despre acest uimitor produs :idea:
Rulota Swift Corniche 14/4 tractata de Dacia Logan Mcv 1,6 16v
Terecoasa Adrian,Tel:0726605247
E-mail:terecoasa_adrian@yahoo.ro
Exact la asta m-am gandit si eu cand am gasit acest produs ,la fel cum spunea si tizul,in cazul cand facem reparatii zonale ale structurii,doar pe zona afectata de infiltratie,sau in cazul reparatiilor de reconstructie,cand eu il recomand cel mai mult,culoarea alba o recomand a fi folosita deoarece inlocuieste cu succes folia cu bule reflectix,folie ce se monteaza intre structura de lemn si foaia de placaj pe care se aplica tapetul cu scopul de a reduce temperatura in interiorul rulotei pe timpul verii,acest produs akroflex-cauciuc lichid il recomand a se da pe structura de lemn dar de aceasta data fata de folie el se va da pe partea de exterior a structurii de lemn dupa care se monteaza tabla de aluminiu cu adeziv pe aceasta pelicula de cauciuc lichid,la imbinarile caroseriei rulotei recomand a se folosi si panza poliesterica care este recomandata si pe site a se folosi in zonele de imbinare,elasticitatea acestui produs este una foarte mare de 300%,iar rezistenta la UV este de 100%,iar garantia este de 20 de ani ,recomand ca si producatorii de rulote sa utilizeze acest produs pentru ca lemnul este bine sa fie protejat de la inceput,ca sa nu I-ti mai bati capul cu posibile infiltratii,in acest fel marind considerabil si viata rulotei.Acest produs poate fi folosit si prin pulverizare cu pistolul de vopsit asa ca poate fi aplicat si pe exteriorul rulotei,pe pereti,acoperis,podea,pe suprafetele acoperite cu aluminiu sau fibra de sticla,in acroflex-cauciuc lichid de culoare alba se pot ingloba coloranti pentru vopsele pe baza de apa,putand astfel sa ii dam orice culoare vrem sau putem realiza diverse desene,picturi pe rulota,bineinteles ca asta o putem face la un vopsitor auto de meserie sau putem incerca chiar noi :)
Rulota Swift Corniche 14/4 tractata de Dacia Logan Mcv 1,6 16v
Terecoasa Adrian,Tel:0726605247
E-mail:terecoasa_adrian@yahoo.ro
Acest produs nu stopeaza infiltratiile la rulote. Cel mult s-ar putea aplica pe suprafetele exterioare de tabla. Lemnul nu trebuie "sigilat" cu astfel de produse, e suficienta impregnarea cu uleiuri, pentru a nu permite absorbtia apei care va duce in final la putrezire. Etanseizarea perfecta a suprafetei interioare a peretilor va duce la mentinerea umezelii in interiorul peretelui, cea ce va duce la putrezirea lemnului.
Peretii izolanti trebuie sa respire, pentru a evita mentinerea umezelii din condens in interior. Cautati informatii despre evitarea condensului. (De exemplu aici: https://ro.wikipedia.org/wiki/Principiu ... ondensului).
Salut Ionut,eu doar am facut cunoscut acest produs si l-am recomandat a fi folosit,deoarece cunosc foarte bine acest produs lucrand cu el in domeniul de activitate in care eu lucrez si anume cel al constructiilor civile si industriale,in calitate de maistru constructor dar si in domeniul cercetarii in domeniul constructiilor ca sef de laborator la o statie de preparare beton de pe Valea Prahovei,deci recomandarea vine din partea cuiva care stie foarte bine ce spune,ceea ce am punctat eu in mesajul precedent a fost folosirea produsului pe partea exterioara a peretelui de lemn,dupa care sa fie lipita folia de aluminiu a caroseriei rulotei,lucru care izoleaza peretele complet de infiltratiile de apa provenite din precipitatii,cat si preventia peliculei de apa care se formeaza dupa cum stim cu totii intre un element de tabla rece cum este in cazul nostru tabla de aluminiu a caroseriei rulotei si partea de lemn ceva mai calda,ea fiind mai calda si datorita caldurii din rulota pe care o facem noi cu ajutorul sobitei-convector Truma,structura de lemn astfel protejata nu va mai avea nevoie de impregnare cu ulei,care nici nu este recomandata in cazul rulotelor datorita grosimii mici a peretelui,uleiul ajutand la desfacerea mai usoara a imbinarilor.Acum ramane la latitudinea fiecaruia dintre noi daca foloseste sau nu acest produs,eu unul am sa I-l folosesc la rulota mea atat pentru stoparea infiltratiilor dar mai ales pentru scaderea temperaturilor in interiorul rulotei pe timpul verii la temperaturi exterioare de 32-35 grade sau chiar mai mult.
Rulota Swift Corniche 14/4 tractata de Dacia Logan Mcv 1,6 16v
Terecoasa Adrian,Tel:0726605247
E-mail:terecoasa_adrian@yahoo.ro