Discutii despre functionarea, intretinerea si repararea instalatiei de alimentare cu apa.
Reguli forum
Asigurati-va ca ati citit si insusit Regulamentul acestui forum.
Dupa prima logare pe forum va rugam sa accesati "User Control Panel" si sa va completati datele personale, acesta incluzind Localitatea, marca masinii si a rulotei din dotare.
Nerespectarea acestor reguli atrage dupa sine stergerea userului din baza de date a forumului.
Ar fi ok,o pompa originala,dar este greu de gasit,de aceea ti-am spus si ca poti adapta si una normala cum este la cele europene,dar nu mai mica de 0,6 bari deoarece ai in dotare acel boiler si una mai mica ca putere a presiunii nu ar face fata,in ceea ce priveste rezervorul poti folosi orice recipient cu o capacitate de minim 20l,maxim 60l,cum ar fi:bidon,canistra,butoi sau orice altceva,iar pe timp de iarna este recomandat rezervorul tip butoias de 20l original pe care I-l au in dotare rulotele venite din Anglia,daca nu poti face rost de asa ceva folosesti pe timp de zi acelasi recipient pe care I-l folosesti si vara cu conditia ca atunci cand temperaturile exterioare scad sub 0 grade sa I-l golesti ,sa pornesti pompa de apa pentru a goli circuitul de apa rece si scuturi bine pompa de apa de resturile de apa ramase ca sa nu inghete,pentru circuitul apei calde pornesti boilerul cateva minute si deschizi robinetele de apa calda pana vine apa usor incalzita dupa care le opresti,refaci aceasta operatie o data la cateva ore ca sa nu inghete apa,sau poti sa incalzesti rulota cu ajutorul sobei convector pe pozitia maxim cca 1ora(pozitia unde este indicata cifra5),dupa care revi pe pozitia 3 sau 2.Rezervorul de apa poate fi montat si sub canapea in acest caz trebuie facut un circuit electric separat al pompei de apa pe care o folosesti in rezervorul din interior,fata de circuitul electric al pompei originale care este montata in exteriorul rulotei,deoarece atunci cand deschizi unul din robinetii de apa rece ei fiind cu comanda electrica vor functiona simultan ambele pompe de apa iar pe cea de exterior nefiind scufundata in apa o vei strica(arde),o alta solutie este sa renunti la montajul pompei de apa de exterior si sa muti tot circuitul la interior, ca dezavantaje a-s enumera pierderi accidentale de apa din rezervorul montat la interior datorate unor fisuri aparute in timpul deplasarii rulotei pe drumurile patriei,pierderi de apa care daca nu sunt observate la timp distrug podeaua rulotei prin putrezirea ei,refacerea podelei sau unor portiuni din ea la o rulota este cea mai grea operatiune de efectuat,de aceea sfatul meu este sa ramai pe dotarea de serie a rulotelor din Anglia cu rezervorul de apa motat la exteriorul rulotei.Mult success!
Rulota Swift Corniche 14/4 tractata de Dacia Logan Mcv 1,6 16v
Terecoasa Adrian,Tel:0726605247
E-mail:terecoasa_adrian@yahoo.ro