Am avut 2 rulote accidentate in februarie cu autor necunoscut, a fugit si nu s-a prezentat sa anunte accidentul, drept pentru care m-am apucat de reparatii personal la una dintre ele. Panoul de plastic din spate a fost complet dat jos si reparat cu fibra de sticla de un tinichigiu auto. Am ales varianta asta si nu cea cu reparatorii dedicati de rulote din cauza ca acestia nu stiu sa lucreze cu fibra de sticla (am o alta rulota care a avut 3 reparatii, 2 dintre ele facute de Adi de la Ploiesti la care fisurile au aparut din nou deoarece s-au abordat metode gresite de reparatii, " fibra de sticla nu se lipeste de plastic" iar fisurile au fost reparate cu lipituri din plastic). Am angajat un tinichigiu auto si i-am dus panoul intreg spart in urma accidentului , in unele locuri erau chiar bucati lipsa si a fost refacut ca de fabrica, reparatie facuta cu FIBRA de sticla. Am mai fost ajutat de un prieten, tamplar de meserie, se ocupa cu mobila, pentru refacerea scheletului de lemn si a peretelui din spatele panoului. Lucrarea a durat 2 zile, a costat cam 1000 de lei materiale si manopere ,nu am avut un spatiu acoperit de lucru, am lucrat pe strada la ea.
La aceeasi rulota am schimbat rama exterioara de la trapa Heki 2, erau rupte balamalele si manerele de inchidere erau rupte. Ea practic era prinsa cu suruburi pentru a ramane blocata pe inchis. Rama si manerele au fost comandate la Peti ( am asteptat 2 luni sa le primesc) si am fost ajutat de Hary. Lucrarea nu a durat mai mult de o ora.
Intentionez sa o opresc pentru mine si sa nu ajunga la vanzare deoarece este un model foarte rar cu frigider de 130 litri cu usa de congelator separat. Cu sotia nu ma prea inteleg deoarece am folosit numai rulote de 4 persoane cu baia mare pozitionata in spatele rulotei, aceasta avand cabina de dus comuna cu wc-ul si chiuveta. Nu am iesit inca cu ea, mi-am propus sa ies la Bran si sa fac concediul in Grecia cu ea, dupa aceea tragem o concluzie daca o pot convinge.
