Ionut Irimia scrie:Fiecare anvelopa are presiunea necesara notata pe ea...PSI.. Difera de dimensiunea anvelopei,asa ca bagati pe manometru presiunea notata in PSI, si pe manometru e trecut si BAR iar dedesupt PSI..Asa la vulcanizare fiecare da cu parerea dupa ureche!
Trimis de pe al meu E2303 folosind Tapatalk
Total GRESITA afirmatia ta ! pe orice anvelopa este inscrisa presiunea maxima la care poate fi utilizata, in niciun caz NU trebuie sa o umfli la acea presiune, dupa cum vezi in posturile de mai sus fiecare producator de automobil (autorulota in cazul nostru) recomanda o anumita presiune, e si logic sa nu poata scrie presiunea de utilizare pe anvelopa din moment ce ea se foloseste la N masini cu mase total diferite...
Revenind la posturile de mai sus, nu prea mai inteleg nimic...desi avem toti la campere cam aceeasi greutate, presiunea difera de la un producator la altul...
La camperul meu pe spate de exemplu la 5,5 atm anvelopa nu se vede decat putin lasata (vizual), dar se vede, stau si ma gandesc daca as avea in ea doar 4,5 atm nu ar fi destul de lasata ? (ca si lungime camperul are 7,21 metri)
Presiunea din perne nu conteaza si nu influenteaza cu nimic presiunea din anvelope...(aviz celor care au scris mai sus presiunea din perne)
O sa mai "sap" si pe forumuri de afara sa vedem pe acolo ce spun proprietarii de campere...
Mai asteptam proprietari de campere sa scrie aici...