Discutii despre functionarea, intretinerea si repararea instalatiei de incalzire
Reguli forum
Asigurati-va ca ati citit si insusit Regulamentul acestui forum.
Dupa prima logare pe forum va rugam sa accesati "User Control Panel" si sa va completati datele personale, acesta incluzind Localitatea, marca masinii si a rulotei din dotare.
Nerespectarea acestor reguli atrage dupa sine stergerea userului din baza de date a forumului.
Am mesterit cate una alta la camper si am observat ca daca vantul bate mai sanatos (de maniera ca se leagana camperul), cateodata se stinge flacara la truma (modelul 3002). Cand nu bate vantul e ok, nu are nici o problema; duzele si arzatorul au fost curatate in septembrie.
M-am gandit sa ii fac un fel de protectie din tabla, o sectiune dintr-un burlan de fapt, cu marginea de 10 cm. Ar ajuta oare? Mai cunoasteti alte solutii?
Tot ansamblul arzatorului este protejat de o carcasa dreptunhiulara din tabla,avind doi pereti ,fata si lateral si parte de jos ,care protejaza perfect arzatorul si fixata cu doua kiplinguri.Cel putin asa este la Dethleffsul meu .In schimb am am vazut ca sunt si care nu au protectie din n motive(scoase si nu au mai fost puse ,pierdute in timp ,etc).Indicat este sa aibe aceasta ptotectie .Se poate confectiona din tabla galvanizata s-au aluminiu.
Ultima oară modificat 04 Feb 2016, 18:11 de către Isdraila Ioan, modificat 1 dată în total.
fam.Isdraila Ioan si Valentina
Volvo V50 2.0 HDi+
Camper Ford Meridian CI International 314
Tel.0729929120-Nea Nelu e-mail gl99vrc@yahoo.com . "Partea interesanta la oamenii inteligenti,este ca par nebuni in fata prostilor"Albert Einstein.
Are protectia, e ca un capac bombat si ciuruit ca sa intre aerul. Ma gandeam sa pun o garda de tabla de jur imoprejur... In acest fel as putea folosi truma si in mers/
Eu am facut la ambele rulote cate o ....cutie de pantofi ...cu o laterala libera , laterala mica ....asa ca am rezolvat problema .. :D . Evident , cutiuta am prins-o sub rulota in podea cu holtzsuruburi. :D
Am inteles, interesanta ideea. Ati lasat latura mica din spate libera, sa inteleg?
In alta ordinde de idei, am discutat la telefon cu Adi Coman si mi-a spus ca de fapt ar fi de vina hornul de la truma, care ar trebui inaltat putin. Se pare ca exista si un reper de la truma special pentru treaba asta. Mai studiem....
Aparatoarea este realizata din tabla galvanizata si are partea din spate libera pt a putea trage aer. Prelungitorul de cos are aprox 15 cm si se monteaza ft usor prin infiletare. In functie de cata zapaza se preconizeaza a fi pe rulota puteti pune 1 sau 2 prelungitoare. Pt o rulota stationara care sta la ..Rasnov in curte ...spre exemplu eu as monta doua prelungitoare. Pretul prelungitoarelor este de aprox 15 euro daca nu gresesc cumva si le are Peti pe stoc. :D
Eu am făcut la cos asa ceva ca o streașină. Motivul pentru care am facut asa ceva ,fluiera in timpul mersului. Veneam singur cu camperul din Italia ,ce experienta aveam eu......deloc.
Era noapte masina neverificata,nemişcata de 2 ani. Nu doresc nimănui o asemenea patanie. Am descoperit după 3 saptamani in care am desfăcut camperul si n-am gasit nimic
Habar nu am ce protectie are sub Truma mea(tot 3002) dar cand e racoare fac caldura in masina si in mers si nici pe autostrada nu s-a intamplat sa se stinga vreo data. Cand ai drum prin Marasti si e cat de cat uscat afara hai sa ne uitam cum arata. Bombata sigur nu e ca retineam cand m-am tarat pe sub camper. Mai de graba ceva paralelipipedic. :D Vedem, pozam, copiem, ca doar nu o fi lucrare de doctorat :mrgreen:
In fata cabanei mele pe roti nu-si construieste nimeni un bloc!
Camper Chausson/Fiat Ducato
I alta ordine de is,am venit de la Turda săptămana trecută pe autostrada si am pornit truma in mers. A stat aprinsa,fără probleme. Probabil când se stingea se produceau ceva curenți mai aiurea pe sub camper si de asta. Sau, așa cum a spus mai multă lume, problema e de la horn si nu de dedesubt.
Mai analizam...
Buna ziua.
Deci e de la cos sau de pe dedesupt ?
Am fost weekend-ul acesta cu rulota si am patit ceva asemanator. Sambata a batut vantul foarte rau si mi s-a stins flacara de mai multe ori. M-am tot intrebat daca gazul nu o fi bun, cu toate ca aveam ce trebuie in buteli, afara nu era foarte frig, vreo -5 grade, si mai am si un sistem de incalzit buteliile.
Deci vinovatul este vantul !
Desi pentru mine e foarte ciudat ca la o rulota aproape noua, cu atatea inovatii cei de la Truma nu s-au gandit la asta !
Weinsberg 500 FDK (2015)
Radu Vaida Muntean : https://youtu.be/mUTp-_hSz6Y