Comparatie camper Integrat VS Semi integrat

Reguli forum
Asigurati-va ca ati citit si insusit Regulamentul acestui forum.
Dupa prima logare pe forum va rugam sa accesati "User Control Panel" si sa va completati datele personale, acesta incluzind Localitatea, marca masinii si a rulotei din dotare.
Nerespectarea acestor reguli atrage dupa sine stergerea userului din baza de date a forumului.
Avatar utilizator
Dragos Marin
Membru forum
Mesaje: 474
Membru din: 02 Mai 2011, 13:05
14
Oras: Ploiesti
Data nasterii: 17 Noi 1979
Localitate: Ploiesti
Contact:

Comparatie camper Integrat VS Semi integrat

Mesaj de Dragos Marin »

As vrea sa dezbatem aici, pentru ca sunt multi cei care nu stiu (printre care si eu) diferenta dintre un camper integrat si unul semi integrat, cam care ar fi avantajele si dezavantajele unuia fata de celalalt...
As dorii sa aflu avantajele si dezavantajele unui camper integrat, pentru ca in viitor poate trec si eu la un asemenea camper si nu prea stiu nimic despre avantajele si dezavantajele acestuia...(decat ca arata altfel :) )
Astept pareri in special de la cei care au sau au avut astfel de modele.
Rulota - Fendt Bianco 435 (2017)
Dezmembrari Auto - Dez.ro
Avatar utilizator
Lupu Ciprian
Membru CD
Mesaje: 7295
Membru din: 20 Oct 2010, 17:29
14
Oras: Bucuresti
Data nasterii: 06 Iun 1979
Localitate: Bucuresti
Contact:

Comparatie camper Integrat VS Semi integrat

Mesaj de Lupu Ciprian »

Buna ideea , bun topicul si util !

Pt cei care nu stiu sa faca diferenta :

Semi-integrat ( teilintegriert ) este fara alkoven , are doar o sapca/ cozoroc sau cum vreti sa-i spuneti , cabina soferului /pasager ramanand de tabla si neavand dormitor deasupra.

Integratul este model complet dintr-un corp si material " de rulota " si putin mai aerodinamic . NU are cabina de duba separata de tabla .

La ambele modele dormitorul din fata , daca exista "coboara" din tavan si poate fin impins inapoi spre tavan daca nu se foloseste .


Cea cu alkoven nu face subiectul acestui topic , dar am pus-o ca a III-a poza.... este cu dormitor pe cabina si nu este deloc aerodinamica ... dar de cele mai multe ori este mai accesibila ca si pret .
Fişiere ataşate
teilintegriertes-wohnmobil-1-1024x680.jpg
thumb_uc_4435_w570_Fiat_Ducato_28_JDT-Power_Hymer_B_524_Legend_25_Integriert_Farbe_Grau_met.jpg
thumb_uc_4435_w570_Fiat_Ducato_28_JDT-Power_Hymer_B_524_Legend_25_Integriert_Farbe_Grau_met.jpg (35.59 KiB) Vizualizat de 4034 ori
thumb_uc_4392_w570_Fiat_Ducato_14_28_idTD_Buerstner_A_575-2_Active_Alkoven_Fahrerseite.jpg
thumb_uc_4392_w570_Fiat_Ducato_14_28_idTD_Buerstner_A_575-2_Active_Alkoven_Fahrerseite.jpg (34.77 KiB) Vizualizat de 4034 ori
Autorulota Ford Chausson Flash
IF 26 CIP Lupu Ciprian & Irina
Tel. 0722.227.048 e-mail: lupucipriann@yahoo.com
Avatar utilizator
Cosmin Prund
Membru forum
Mesaje: 765
Membru din: 17 Aug 2012, 10:56
12
Oras: Sibiu
Data nasterii: 22 Mai 1980
Localitate: Sibiu

Re: Comparatie camper Integrat VS Semi integrat

Mesaj de Cosmin Prund »

Webasto vs Truma (motorina vs gaz) s-a discutat in alta parte, aici ar fi off-topic: viewtopic.php?f=47&t=6484
Eu pe camper-ul nou am incalzire pe motorina. Astept iarna sa vad ce poate ;)

Presupun ca un moderator va sterge ambele postari legate de Webasto de-aici.
Chausson best of 22, sasiu Ford Transit

email: cprund@gmail.com
Avatar utilizator
Dragos Marin
Membru forum
Mesaje: 474
Membru din: 02 Mai 2011, 13:05
14
Oras: Ploiesti
Data nasterii: 17 Noi 1979
Localitate: Ploiesti
Contact:

Re: Comparatie camper Integrat VS Semi integrat

Mesaj de Dragos Marin »

Revenind on topic, am vazut cum arata integrat si semi integrat, acum sa vedem avantajele si dezavantajele ambelor variante.
Comparatiile ideale ar fi:
1. Structura (cum este facut unul fata de celalalt, mai ales la partea din fata)
2. Aerodinamica (consumul poate fi mai mic si viteza de deplasare mai mare la unul fata de celalalt)
3. Climatizarea (ma refer la cea a masini, daca difera de la integrat la semi)
4. Stabilitatea in mers
5. Usa dreapta de la "cabina" (integratul nu are iar semi are)
6. Elementele caroseriei (in special la integrat, partea din fata in cazul unui accident cat de greu se repara fata de semi integrat care are elemente comune cu marca masinii)
7. Siguranta (in cazul unui accident daca este vreo diferenta intre cele doua modele)
8. Spatiul interior si confortul la unul fata de celalalt (in special in partea din fata unde diferenta intre cele 2 modele este substantiala)
9. Confortul in timpul condusului (ma refer la cel al soferului, daca la unul fata de celalalt este mai obositor sau mai comod)
10. Paturile suspendate (la semi integrat se lasa deasupra mesei si a canapelelor, iar la integrat sa lasa in cabina, deasupra scunelor din fata)

Daca am avea comparatiile/raspunsurile la punctele de mai sus, clar fiecare dintre noi ar sti ce sa aleaga...
Astept parerile celor care se pricep si mai ales a celor care au experienta...
Rulota - Fendt Bianco 435 (2017)
Dezmembrari Auto - Dez.ro
Avatar utilizator
Meine-Aurora
Membru forum
Mesaje: 24
Membru din: 19 Sep 2014, 10:24
10
Oras: Pitesti
Data nasterii: 11 Iul 1971
Localitate: Pitesti-Arges

Re: Comparatie camper Integrat VS Semi integrat

Mesaj de Meine-Aurora »

http://www.camprest.com/en/types-of-motorhomes Spe ca acest site sa-ti fie de ajutor .

Avantaje si dezavantaje gasesti la ambele si chiar diferite marimi cu diferite dotari Noi am preferat unul integral datorita spatiului cabinei , aspectului .al fabricantul Hymer .Camperul nostru este un camper integral de marime medie ,dar este foarte bine compartimentat.Nu stim daca consumul difera , dar cu siguranta lipsa usii din dreapta cabinei este un dezavantaj in caz de accident. In caz ca te hotaresti sa cumperi unul integral este indeal sa gasesti unul cu pat pe mijloc sau cu paturi separate care se put uni si un garaj xl
Meine & Aurora Hoekstra
camper Hymer B 574
0755090445
Avatar utilizator
Dragos Marin
Membru forum
Mesaje: 474
Membru din: 02 Mai 2011, 13:05
14
Oras: Ploiesti
Data nasterii: 17 Noi 1979
Localitate: Ploiesti
Contact:

Re: Comparatie camper Integrat VS Semi integrat

Mesaj de Dragos Marin »

@ Meine-Aurora site-ul dat exemplu de dvs. prezinta cateva variante de camper cu detalii generaliste... nu prea ajuta la comparatiile care dorim sa le facem in acest topic... oricum multumim pentru interventie :)

Astept in continuare pareri si comentarii in special de la cei care au avut ambele modele (avem printre noi astfel de colegi)
Va rog postati NUMAI ON TOPIC !
Rulota - Fendt Bianco 435 (2017)
Dezmembrari Auto - Dez.ro
Avatar utilizator
Dragos Marin
Membru forum
Mesaje: 474
Membru din: 02 Mai 2011, 13:05
14
Oras: Ploiesti
Data nasterii: 17 Noi 1979
Localitate: Ploiesti
Contact:

Re: Comparatie camper Integrat VS Semi integrat

Mesaj de Dragos Marin »

Am incercat sa creez un topic de interes pentru multi dintre noi, insa vad ca multi dintre utilizatorii acestui forum intra aici doar pentru a citii, nu si pentru a posta informatii care le detin...pacat...
O sa incerc sa ma reorientez catre forumuri de afara pentru informatii tehnice...
Rulota - Fendt Bianco 435 (2017)
Dezmembrari Auto - Dez.ro
Avatar utilizator
Cosmin Prund
Membru forum
Mesaje: 765
Membru din: 17 Aug 2012, 10:56
12
Oras: Sibiu
Data nasterii: 22 Mai 1980
Localitate: Sibiu

Re: Comparatie camper Integrat VS Semi integrat

Mesaj de Cosmin Prund »

Dragos, ai cerut strict parerea celor care au avut ambele feluri de camper (integrat si semi-integrat)... te cred daca zici ca avem asa ceva printre noi, dar eu nu stiu pe nimeni.

Eu am avut doar rulota si semi-integrat, dar daca-mi permiti pot sa-ti spun o parere. Parerea mea este ca sunt foarte putine chestii care se pot discuta la modul general. Cred ca cel mai mult conteaza nevoile personale si modelele individuale avute in vedere pentru comparatie.
1. Structura (cum este facut unul fata de celalalt, mai ales la partea din fata)
5. Usa dreapta de la "cabina" (integratul nu are iar semi are)
6. Elementele caroseriei (in special la integrat, partea din fata in cazul unui accident cat de greu se repara fata de semi integrat care are elemente comune cu marca masinii)
7. Siguranta (in cazul unui accident daca este vreo diferenta intre cele doua modele)
Camperul semi-integrat pastreaza cabina masinii de baza si cam atat, nici macar scaunele nu sunt cele de duba. Se zice ca integratul ar avea un plus de siguranta pentru ca masina de baza este testata Euro NCAP dar eu zic ca eventualul plus de siguranta este mic: nu camperele sunt testate Euro NCAP, sunt testate dubele simple. Repet, masinile noastre nu au cabina masinii de transport marfa (nu au plafon din fabrica), nu au scaunele normale. In plus noi avem copii, copiii stau in spate, la masa, in structura noua (adica nu parte din masina de baza). Pe mine personal ma cam sperie gandul unui accident, cred ca centurile de siguranta de la masa sunt "de florile marului".

Daca ne gandim la reparatii si costul reparatiilor, masina de baza este 1,5 metri din lungimea totala a camper-ului. Daca lovim ceva in spate sau pe lateral nu-i nici o diferenta intre integrat si semi-integrat.
Mai departe stii vorba aia, obrazul fin cu cheltuiala se tine ;)
2. Aerodinamica (consumul poate fi mai mic si viteza de deplasare mai mare la unul fata de celalalt)
3. Climatizarea (ma refer la cea a masini, daca difera de la integrat la semi)
4. Stabilitatea in mers
8. Spatiul interior si confortul la unul fata de celalalt (in special in partea din fata unde diferenta intre cele 2 modele este substantiala)
9. Confortul in timpul condusului (ma refer la cel al soferului, daca la unul fata de celalalt este mai obositor sau mai comod)
10. Paturile suspendate (la semi integrat se lasa deasupra mesei si a canapelelor, iar la integrat sa lasa in cabina, deasupra scunelor din fata)
Cred ca in principiu un camper INTEGRAT ar trebui sa fie mai bine impartit la interior pentru simplul motiv ca designer-ul a avut mai putine restrictii. Imi place sa cred ca designer-ii camperelor moderne stiu foarte bine ce fac si asta inseamna ca vor exploata spatiul din fata in mod optim.

Cred ca diferentele intre modele apartinand fiecarei clase in parte sunt atat de mari incat problemele enumerate mai sus nu pot fi discutate la modul integrat vs non-integrat.
Cred de asemenea ca in acest moment cel mai popular camper in europa este "semi-integratul". Nu pentru ca e neaparat cel mai bun, dar este tehnic mai bun decat un alcov (pentru ca nu are alcov!) si este mai ieftin decat un integrat.
Chausson best of 22, sasiu Ford Transit

email: cprund@gmail.com
Avatar utilizator
Relu Deliu
Membru asociat
Mesaje: 781
Membru din: 24 Feb 2008, 14:21
17
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Comparatie camper Integrat VS Semi integrat

Mesaj de Relu Deliu »

Dragos, n-ar trebui sa te surprinda ca nu sunt postari. Singurul care poate posta este Mihai Rusu, el a avut aproape toate modelele de camper. Cred ca un singur model i-a lipsit. Acum avem 2 membrii cu integrate si 3-4 cu semiintegrate, restul sunt cu alcov, din cate stiu eu. Cu cei care au integratele ai vorbit la Murighiol, il asteptam pe Mihai sa vina din vacanta si poate ne scrie el ceva impresii.
reludeliu@yahoo.com
0723.34.39.15
Beyerland 380-2
HYMER B 654
Scrie răspuns