Ciprian Cristea scrie:.. si-a inmatriculat o rulota de Anglia sa imi explice in pic care e procedura si ce acte sunt necesare avand in vedere ca in Anglia cu sunt C.I.V-uri la remorci
..]
Iti trebuie o factura de la vanzatorul din Anglia daca este firma sau un contract de vanzare cumparare daca este de la o persoana fizica. In contract sau factura, in afara de datele personale vanzator/cumparator, trebuie trecute toate datele tehnice ale rulotei, serie sasiu, daca are CRiS registrer sa aiba documentele la acesta si sa corespunda toate stantele cu numerele din document . Ideal ar fi sa aiba si cartea tehnica a rulotei si factura originala cu care s-a vandut din fabrica (factura originala de la primul cumparator te scuteste de o gramada de belele, legate de furtul si vanzarea ulterioara a rulotei).
Daca rulota are CRiS registrer si vanzatorul nu are documentul de la acesta, risti sa astepti in Romania cateva luni sau ani, pana comunica politia romana cu cei din Uk sa o verifice daca nu e in baza lor de rulote furate. Este bine sa ai o copie dupa pasaportul vanzatorului (daca este o persoana fizica) sa se vada in clar ca semnatura de pe contract este aceeasi cu cea din pasaport.
Cu aceste acte si rulota te duci si face Rar-ul, iar dupa aceasta cu hartiile de la RAR si cele din Anglia te duci la rutiera. La politia rutiera trebuie sa predai numarul cu care ai adus-o in Romania si sa le arati si asigurarea cu care ai trecut prin Europa. Unii le cer, altii nu, insa e bine sa le ai la tine.
O sa mai ai de achitat niste taxe legate de: certificatul de inmatriculare romanesc, numar Romania, taxe primariei, asigurarea in Romania.
E bine sa te duci personal pana la serviciul de inmatriculari de la tine din oras, sa vezi daca au intervenit intre timp si alte reguli.